۱۵ دی ۱۳۹۲، ۱۴:۰۱

القاصی مهر:

شهرداری شیراز بیشترین تقصیر را در حادثه سایت برمشور داشته است

شهرداری شیراز بیشترین تقصیر را در حادثه سایت برمشور داشته است

شیراز – خبرگزاری مهر: دادستان عمومی و انقلاب شیراز با اشاره به حادثه سایت دفن زباله برمشور شیراز گفت: شهرداری شیراز بیشترین تقصیر را در این حادثه داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی القاصی مهر ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از کشف 2.5 تن مواد مخدر در جمع خبرنگاران با اشاره به مشخص شدن مقصرین حادثه سایت دفن زباله شیراز که منجر به کشته شدن تعدادی از کارگران شهرداری شیراز شد افزود: تحقیقات لازم در این خصوص انجام و پرونده تکمیل شده و با کیفرخواست به دادسرا ارجاع داده شده است.

وی تصریح کرد: در این میان شهرداری شیراز بیشترین تقصیر را داشته است.

دادستان عمومی و انقلاب شیراز با اشاره به اینکه عدم رعایت نظامات جرم شهرداری شیراز است، ادامه داد: جبران خسارت به افراد فوت شده باید در دستور کار شهرداری شیراز قرار گیرد.

ظهر چهارشنبه یکم خرداد امسال ،در سايت دفن زباله برمشور شيراز آتش سوزي اتفاق افتاد و عوامل آتش نشاني و شهرداري زماني كه در حال خاموش كردن حريق بودند، ناگهان زباله هاي زيرپايشان خالي شد

 که این اتفاق مرگ هفت نفر را درپی داشت.

القاصی مهر در خصوص رسیدگی به یک پرونده قتل در محدوده شهر شیراز نیز گفت: این پرونده به طور ویژه مورد رسیدگی قرار گرفت و حکم نیز صادر شده است.

وی افزود: پرونده جهت اعتراض متهم به دیوان عالی کشور ارسال شد که بر اساس مکاتبات انجام شده با رئیس دیوان به طور ویژه این اعتراض رسیدگی خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شیراز یادآور شد: حکم صادر شده برای این قاتل، اعدام، قصاص و 15 سال حبس است.

القاصی مهر در خصوص پرونده مربوط به مدیران استان فارس نیز تاکید کرد: این پرونده در مرحله تحقیقات تکمیلی قرار دارد.

کد خبر 2208209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha